lunes, 12 de mayo de 2014

XVII Marxa Cicloturista Terra de Remences

Aquest diumenge passat, vaig participar en la XVII Marxa Cicloturista Terra de Remences.

Tot i la pluja de la matinada i el ruixat d'una hora avanç de la sortida, vaig pendre sortida a la que en el meu cas va ser al sisèna participació a Terra de Remences, per sort durant la marxa no ens va ploure.















Aquest any degut a que no he entrenat suficient la distància llarga, vaig optar per fer la curta de 95 km., Enguany ha estat l'any que he sortit més endavant i aixó en la primera part del recorregut, m'ha ajudat a patir menys per les caigudes al pas per Olot, i poder gaudir d'una estona d'estar al capdevant de tot el grup. Vaig poder aguantar el ritme capdavanter fins a la meitat de la pujada del primer por el de Capsacosta, on hi havien els meus animadors.




























Després ja vaig anar una mica més enrrera, tot i mantindre una bona posició, després de passar per Ripoll i començar el segon port d ela jornada el Coll de Canes, a dalt el grup que anava, el grup capdavaanter on hi havien ciclistes profesionals, ens portaven 3 minuts d'aventatge.

Durant la baixada del port aquest any vaig aconseguir no despengar-me i poder formar part d'un grup d'uns vint. Llavors la gran majoria del grup va optar per recorregut llarg de 175km. i jo vaig anar cap a meta.

Vaig poder millor el meu millor temps amb gairebé 3 minuts. amb 2h 37' 43" i Classificant-me el 12è de la meva categoria i el 27è de la general.

Després per acabar un gran dia vam anar amb la colla a fer un pic-nic amb fideuà de menú.

1 comentario:

Anónimo dijo...

Felicitats campió!!!

però la curta va ser massa curta per un esportista com tu:-)

l'anu que ve la llarga!!

una abraçada!!

anna oics