martes, 10 de junio de 2014

Jornada d'Spinning a Riudaura


Aquest passat dissabte, a Riudaura es va celebrar una marató d'Spinning, Pedalant per una bona causa benèfica. La Plaça del Gambeto de Riudaura, semblava un gimnàs exterior amb 50 bicicletes, dispusades per padalar tant com es vulgués i així va ser.


Es van fer 3 torns, en el primer i després d'uns dies de donar jo la tavarra, vaig convença a l'Anna, perquè ho provés ja que l'Spinning arribava a Riudaura i es va decidir i va perticipar-hi, juntament amb l'Isa que també va ser la seva primera vegada.




























En el segon torn i vaig participar jo, amb moltes ganes, després de més de 2 anys de no fer spinning i vaig disfrutar d'allò més.



































La sessió d'spinning més espectacular, va ser la última de nit, que va ser conduida, per 2 professors, conegut arreu vinguts desde Mallorca.















Sembla ser que l'any vinent hi tornarem a pedalar.

No hay comentarios: