lunes, 9 de mayo de 2011

XIV Terra de Remences



















Aquest diumenge, vaig participar a la XIV Marxa Cicloturista Terra de Remences, a St. Esteve d'en Bas. Aquesta ha estat la 3era edició que hi participo, en la distàcia curta de 95km. Fins al matí estava una mica indesís, per si hi podria participar-hi, ja que anunciaven pluja, la nit de dissabte a diumenge, i la veritat corre amb bici de carretera i la pluja doncs no em fa massa gràcia. Per fí, un parell de litrets de pluja a tot estirar van caure.

Diumenge de bon matí, vam anar amb l'Anna a en Bas. No feia fret i el dia es volia aclarir. Vaig anar mitja hora avanç cap a la sortida, i putser ja tenia uns 500 ciclistes davant meu, i es que clar erem 3000 participants, més els que participen sense inscripció uns quants més. de mentres l'Anna va anar fins a la pujada del Coll de Capsacosta, per veure'm a la pujada, i fer-me alguna foto.
Van donar la sortida, i com sempre vam anar molt ràpids, Passant per Les Preses, Olot, on a les 8 del matí hi havia força gent al carrer per veure'ns, també per La Canya, i Hostalnou de Bianya. A partir d'aquí ja comença la pujada, anavem tots amb grup. Llavors vam girar cap al Coll de Capsacosta, una pujada de uns 7 km. al 5.2%, just passat St. Salvador de Bianya, hi tenia l'animadora i reportera gràfica personal, que em va poder inmortalitzar, tot i que amb tants de coloraines és bastant difícil. La pujada la vaig fer a bon ritme, és un port que m'agrada pujar-lo, una vegada a dalt va tocar baixada fins a St. Pau de Segúries. Després de St. Pau i en direcció a Ripoll vam formar un bon pilot (sort ja que és un terreny planer i a vegades hi bufa el vent) vam anar avançant a bon ritme i poc avanç de Ripoll vam afagar el primer grup d'uns 150 ciclistes. Una vegada vam arribar a Ripoll, tocava pujada de nou el Coll de Canes, 15.5 km. de pujada al 3% de mitjana. i on vaig anar pujant a bon ritme, amb grupets, vaig pujar-lo a una mitjama de 26km/h, que no està gens malament. Una vegada vam coronar el Coll de Canes, tocaven 12 km. de baixada fins a Olot, on la gent baixa al que dona la bici, agafant més de 70km/h. Quan vam arribar a Olot, vam anar cap a La Pinya i per la Zona de la Parcelaria, cap a l'arribada a St. Esteve d'en Bas. on vaig arribar amb el segon grupet a l'esprint, dels que feiem el recorregut curt. Al final 2h 41' 11" a 6' del primer. amb una mitja de velocitat de 35 km/h per recorrer els 95km. i un desnivell de 1200m.
Pel que fa a les classificacións 22è de la meva categoria de 320 participants i de la general del recorregut curt el 36è de 1667 participants, que no està gens malament, en vaig quedar molt content i amb ganes de repetir l'any vinent que això bo.




No hay comentarios: