martes, 18 de octubre de 2011

Btt pel territori

Avui i després de treballar i dinar, he quedat amb en Xesc, un amic, company de feina i veí de l'infantesa.

Tenia també il.lusió, de quedar, amb ell per anar a fer una volta amb btt, perquè després de jubilar la "iaia", avui, coneixeria la seva nova bicicleta, una Scott, doble i de carbono, una bona eina per anar a recorrer els camins de les nostres contrades i d'altres. La sortida, l'hem començat a Vilamajor, cap a St. Pere, on ja hem entrat, en camí de pista i on han començat les pujades, Cap a Terra Blanca, St. Elies i fins el Turó de la Cova, situat per damunt dels 1000m. Després em agafat el camí que porta al sot de la Font Fresca, cap el Vilaró i després en direcció a Sta. Susanna, una de les ermites, i zona que més m'agraden d'aquesta part del Montseny, i on en Xesc, mai hi havia estat.

Després de fer-hi una paradeta, hem continuat amb una baixada llarga, per camí de pista, que ens ha portat, fins la casa de colonies del Castell del Fluvià. Després per caminets, hem pedalat fins a buscar la dracera de Palau a Vallserena, i fent com no la coneguda pujada de Can Peualt. Després tot baixant per la Serra del Pi Gros, hem arribat fins a Can Bardina, cap a la Farinera, i amunt fins a entrar a St. Antoni de Vilamajor, pel carrer Camp d'en puig, el carrer que ens va veure nèixer i creixer, als dos.

Ha estat un volta amb bastant de desnivell, pel quilometratge fet. (aquí hi han les dades tretes del Gps)