jueves, 29 de diciembre de 2011

Matinal de BTT


Aquest dimecres i aprofitant que estic de vacances, doncs vaig aprofitar per sortir amb bici, no tant d'hora, i quan el sol ja escalfa una mica.

Vaig sortir de casa en direcció a Cal Borrec, Cal Sacristà, St. Joan de Sanata i cap a l'Estació de Palau. Posteriorment vaig arribar a Palau, després ja cap el Castell del Fluvià, per començar la pujada, on amb 6 km. de pujada vaig arribar a l'Ermita de Sta. Susanna, i tot pedalant vaig anar cap el Polell, Can Terrer.


Ermita de Sta. Susanna






Una vegada vaig arribar als castanyers, vaig decidir continuar amunt i pujar a St. Elies.

Ermita de St. Elies
Desde St. Elies, vaig anar a fer la volta per darrera tot passant pel Coll de St. Elies, i per la part Oest, fins la Font del Borrell, on m'esperava un descens d'un 5 km. per arribar a Can Vidal, on vaig girar i vaig anar cap a Can Gras d'Avall, Can Panxa, Quatre camins, la Font del Roure. Vaig tornar cap a St. Pere, per baixar fins a Vilamajor, per St. Llehí.
Ermita de St. Llehí
Havia estat una volta, divertida i anada fent obre la marxa, aprofitant que no tenia cap pressa.

No hay comentarios: