martes, 13 de diciembre de 2011

Pujada al Santuari de Bellmunt

Aquest diumenge al matí, amb l'Anna, l'Albert, La Coral i l'Anna Nogué, vam anar al Santuari de Bellmunt.
Vam sortir de St. Pere de Torelló, seguint el sender PR C-45, en direcció el Mas Fontdevila, també vam passar per l'ermita de St. Roc, on vam fer una paradeta per gaudir del païsatge, a nosaltres ens acompanyava un dia amb estones sol i d'altres una mica ennuvulat, la Plana de Vic, tota cuberta de boira, i St. Pere de Torelló, a estones.
Vam continuar per un corriol de roures, que al cap d'una estona, es va convertir ja en una fageda degut a l'alçada. Vam anar pujant pel corriol, que cada vegada feia més pujada, fins el Coll de Font de Xeca. Una vegada dalt el coll, vam continuar per el corriol, ara ja més planer i amb vistes ja a l'objectiu del dia el Santuari de Bellmunt.

Vam arribar a dalt amb unes 2 hores de caminada, vam fer-nos algunes fotos, vam gaudir de les bones vistes, cap la banda sud la Plana amb la boira, i cap el nord un dia ben clar.

Després vam esmorzar i vam baixar cap a avall. Tot passant per la Font Vidranesa, el Padronet de Montserrat, Les Pedroses, Les Comes, i fins a St. Pere de Torelló, de Nou.

Vam ser gairebé 5 hores de caminada amb parades incloses, un desnivell d'un 670m. i 10.6 quilòmetres

Per descarregar el track cliqueu AQUÍ