sábado, 11 de febrero de 2012

St. Elies Puja i baixa

Ermita de St. Elies
Aquest divendres, i després de 10 dies sense anar amb bici, per l'onada de fret que ens està visitant, Vaig decidir sortir amb bici i passar el menys fret possible.

Així que vaig sortir de casa als voltants de les 10 del matí, amb una temperatura que voltava els 0º C, per sort feia solet. La ruta que vaig decidir per no passar fret va ser el que dic un St. Elies pujai baixa.

Vaig anar cap a St. Pere, tranquilet i vaig anar a buscar el camí que comença la pujada a St. Elies, vaig posar el crono a zero i som-hi cap amunt, vaig anar pujant a un ritme fort per sense ser asfixiant. Vaig aconseguir arribar a dalt amb 45 minuts que no està gens malament. Tot i que fa uns anys enrrera ho havia pujat anant a tope amb 37 minuts.

Així que va ser una sortida curta pero intensa, i sense passar gaire fret que també era important.


No hay comentarios: