miércoles, 29 de febrero de 2012

Pedalada del Senglar Cànoves



Aquest diumenge passat, vaig participar en la primera Pedalada del Senglar de Cànoves. A la pedalada, també hi van participar amics i companys de bici, com en Xesc, Sergio, Toni, Xavi Benito, l'Arnau, Francesc Garcia, Martí entre d'altres.


La pedalada tenia dos recorreguts un d'uns 20 km. i el llarg de gairebé 35 km., que recorrien en part tots pel terme de Cànoves i Samalús. Una de les zones bastant freqüentada amb bici i dures del territori, tot i així, els organitzadors em van fer descubrir, altres camins i corriols de la zona que no sabia.








Gairebé uns 300 participants, a les 9 del matí estavem disposats a patir una estona i el més important gaudir de l'esport que més m'agrada.





La Sortida va ser com sempre ràpida, i en direcció al Pantà de Vallfornès, on la pujada de la pressa, va començar a possar la gent al seu lloc, i on anava entre els 30 primers. Després en direcció, al Vilar d'en Ribes, on s'acabava la primera i llarga pujada del recorregut, després una bona baixada, combinada amb algún pla i corriol, vam arribar de nou a Cànoves. Els que vam escullir el recorregut llarg, doncs teniem una altre racció de pujada, la primera part de bon fer, i la segona part d'ella amb dures rampes de fins el 25%. Fins aquí vaig anar bastant bé i amb bones sensacións, a partir d'aquí,  hi havia un tram de trialera de baixada, on  vaig patir més del conte i vaig fer-ne trossos a peu. Una vegada passat el tros,  ja anava millor i ja vam anar cap a buscar un altre corriol, que la pujada es tenia que fer a peu, i que va ser la rematada final, llavors el corriol ja va ser de més bon fer i fins a Cànoves que ens va portar. On vaig arribar el 20è. per darrera de l'Arnau i en Xesc.

Al final vaig fer 2 hores 12' per fer els gairebé 35 km. am un bon desnivell de 1200m. Ara ja toca pensar en la sortida del dijous amb bici i amb la Pedalada de Santa Pau (Garrotxa), d'aquest proper diumenge 4 de març.
Per descarregar el Track cliqueu AQUÍ

1 comentario:

JAUME ORS dijo...

Molt bé SAnti !!! Una abraçada i aveure si ens veiem un día d´aquest.