lunes, 28 de enero de 2013

Caminada Nocturna a Sant Miquel del Mont

Aquest dissabte passat, aprofitant que hi havia lluna plena i un cel cerè, vam anar a fer una caminada nocturna, a Sant Miquel del Mont.

Vam quedar a Riudaura a 7 del vespre, i vam agafar els cotxes fins al lloc on vam començar la caminada, a la carretera que va d'Olot a Ripoll passant per Vallfogona de Ripollès N-260 entre  el km. 91 i el km92. Just on hi ha el camí d'accés a St. Miquel del Mont.

Erem 11 dispossats a gaudir d'una caminada sota la lluna, vam agafar el camí de pista de St. Miquel del Mont, tot passant per La Collada de Bastons, i seguidament sota l'antena de telecomunicacións de St. Miquel, posteriorment i després de 2.5 km., vam arribar a dalt l'Ermita romànica de St. Miquel del Mont, que es troba a una alçada de 792m.. Vam aprofitar per gaudir de les vistes i fer fotos, tot gaudint d'un bon caldo fet per l'Anna i la Sònia, per cert els caldo estava molt bo i molt calent.

Riudaura desde St. Miquel del Mont

Olot desde St. Miquel del Mont
Després, vam agafar el mateix camí, que haviem fet per retornar als cotxes de nou. On hi vam arribar a les 10 de la nit. llavors tocava anar cap a Riudaura a sopar i fer la xarrada, on tambés s'hi van afegir la Natalia i en Jordi.

Vam estar poc més de 2 hores sota la lluna, 5.1 km. de caminada i un desnivell de 155m.