miércoles, 12 de marzo de 2014

Matinal a l'Oratori de St. Valentí i St. Miquel del Mont

La Matinal del Passat diumenge dia 9, la vam anat a fer per la Serra del Mont, serra que delimita, La Vall de Bianya i La Vall d'en Bas.

Vam deixar el cotxe,en el revolt de la carretera N-260, on hi ha el trencant de St. Andreu del Coll. Allà, vam començar la caminada, de pujada en direcció a l'Oratori de St. Valentí, on es poden gaudir d'unes bones vistes d'Olot.

L'Oratori de St. Valentí

Vistes de la capital Garrotxina
Seguidament vam retornar, pel mateix camí ara de baixada, per passar per l'Ermita de St. Andreu del Coll, i anar-nos esfilant cap el segon objectiu de la matinal, l'Ermita de St. Miquel del Mont.

St. Andreu del Coll

Una vegada dalt vam aprofitar per esmorzar, tot gaudint d'un dia fantàstic. Després vam retornar cap al cotxe seguint em mateix recorregut que haviem fet i de nou passant per St. Andreu, avanç d'arribar al cotxe.
St. Miquel del Mont

Riudaura desde St. Miquel
Va ser una matinal de 3hores i 3/4, amb una distància de 9.3 km. i un desnivell de 460m.