martes, 27 de julio de 2010

Dilluns a Vallter 2000




Aquest dilluns i després de les caminades, tenia ganes d'agafar la bici de carretera iescapar-me fins a vallter 2000. A les 9 del matí vaig deixar el cotxe a St. Pau de Seguries, lloc on vaig començar a pedalar, en direcció a Camprodon i continuant amb una pujada suau i continuada, per Llanars, Vilallonga de Ter i fins a Setcases, lloc on m'esperava la pujada dura, 12 km per superar un desnivell de 880m. amb una pendent mitjana del 7,2%, es a dir un port dur.




Després sortint de Setcases, ja vaig anar notant les caminades del cap de setmana a les cames i també la tramuntana que em venian de cara i em frenava encara més, mica en mica vaig anar pujant les recte desl primers quilòmetres que en algun punt arriben al 12% i algun quilòmetre al 9.5% continuat, després amb la suavitat de la pendent ja em vaig refer una mica i vaig anar continuat amunt, i una mica més còmode, però amb vent, quant vaig arribar gairebé a 2km de dalt, vaig fer uns desl trossos, més espectaculars de la pujada les 12 curves en forma de ferradura que et fan pujar un desnivell de 200m. amb rampes del 11% i 12%, vaig tardar desde Setcases 53 minuts per fer els 12 km. de pujada. Una vegada a dalt em vaig tindre que abrigar estavem a 12ºC.



Després, del patiment m'esperava gaudir de tot el que havia pujat, la baixada en que en algún punt vais superar els 75km/h i vaig, poder-me revenjar d'un parell de cotxes adelantant-los, cosa que ells havien fet mentre jo pujava.



Vaig arribar de nou a St. Pau de Seguries amb un temps de poc més de 2 hores i quart, amb 1250m. de desnivell i 58km. Llavors tocava recuperar-me, per anar a treballar de nit, en definitiva han estat 3 dies genials.

1 comentario:

JAUME ORS dijo...

... pim pam, pim pam, d´aquí cap allà i mai no parar !!!!