martes, 26 de julio de 2011

Bici per l'Alta Garrotxa i el Ripollès











Diumenge passat, vaig anar amb bici de carretera per l'Alta Garrotxa i el Ripollès.




Vaig sortir d'Olot, en direcció Castellfollit de la Roca, i lloc on vaig agafar la carretera que va cap a Oix, el primer tros es de pujada i després d'una baixadeta arribes a Oix, després vaig sortir ja d'Oix i em vaig trobar els 3 km. més durs de la sortida de pujada al voltant de 9.5% de mitjana. Una vegada vaig arribar a la zona de St. Miquel de Pera, ja vaig trobar un tram bastant més planer, fins el Coll del Salomó, una vegada allà, un bon tros de baixada fins a un quilòmetre de Beget, on vaig trobar-me de nou amb la pujada amb algún tram al 11%. Una vegada vaig arribar a Beget, vaig fer una paradeta i vaig continuar, en direcció Rocabruna, per la carretera estreteta i amb bastanta ombra.












Després vaig arribar a Camprodon, on a les 11 del matí, estavem a 14ªC a ple mes de Juliol. Vaig continuar fins a St. Pau de Segúries, on vaig girar cap a Capsacosta i després vaig agafar la carretera de la Vall de Bianya, ara per terreny completament planer i on vaig trobar-me un dels enemigs del ciclista, el vent, i el tros que putser em vaig cansar més. Posteriorment vaig arribar a Olot després d'una bona sortida. Vaig fer unes 3h 10', 82 km. i un desnivell de 1545m.

No hay comentarios: