martes, 27 de marzo de 2012

Primers 100 km. del 2012


Aquest Dissabte passat vaig apuntar-me amb la colla que cada dissabte a les 9 del matí, surten de Cardedeu. Vam sortir uns 15 ciclistes amb ruta ja previament programada i una de les més maques que es poden fer amb bici de carretera pel Montseny.

Vam sortir de Cardedeu, en direcció a St. Celoni, on vam anar a buscar la carretera que puja a Sta. Fe del Montseny tot passant per Campins. Una pujada d'uns 22 km. que et situa sortint de 150m. d'alçada a 1300 m. Com es habitual en una pujada llarga, cadascú agafa el seu ritme de pujada i vas pujant. Aquest era per mi una pujada que aquest any encara no havia fet i tampoc cap de llarga, em vaig trobar bé i vaig poder pujar amb el grupet del davant on anavem uns 5 ciclistes, una vegada vam arribar ja aprop de Sta. Fe, vam fer reagrupament, ens vam ajuntar tots, i vam continuar la ruta ara cap a St. Marçal i de baixada cap a Viladrau, després vam seguir en direcció a Seva.










Una vagada vam arribar a Seva vam fer una mini paradeta en una panaderia on vam repostar tant liquid com sòlid. Vam arrencar a pedalar ara ja de nou de pujada ara tocava Collformic, on vaig anar aguantant el ritme com vaig poder, ja que em començava a notar una mica cansat. Vaig aribar a dalt on ja m'enperaven i on també vaig esperar els que faltaven. Una vegada i vam ser tots. doncs vam baixar Collformic per la seva cara sud la de Montseny i Palau, aquí vam anar bastant ràpit i en costava ja trobar un bon ritme, una vegada vam arribar a Vilalba Saserra, vaig perdre el rebuf dels altres i em vaig despenjar. Llavors vaig anar al meu ritme, ells a Llinars hi fan una meta volant i suposo que per això van anar apretant el ritme. Jo vaig anar pujant cap a Vilamajor anar fent, que no estava gens malament la ruta que haviem fet i  al ritme que la vam fer.

Vam fer 4 h 15', per fer 117 km. amb un desnivell de 2155m. la mitja doncs va sortir d'uns 27 km/h.

Vaig aribar bastant cansat degut a que no estic encara acostumat a fer distància llarga, però satisfet de la pujada a Sta. Fe al ritme que havia pujat. Ara toca anar entrenant i començar a pensar amb els objectius d'aquesta primavera les "Rutes del Montseny" a mitjans d'Abril. La gran part de la ruta que vam fer era la mateixa. i després al Maig "Terra de Remences". Però avanç les vacances de Setmana Santa, on les terres garrotxines, seràn un gran territori pels entrenaments.

No hay comentarios: