jueves, 12 de abril de 2012

Matinal a St. Miquel del Mont

Aquest diumenge de Rams, amb l'Anna vam anar a fer una caminadeta matinal, a St. Miquel del Mont. Vam sortir desde La Casica, en direcció a St. Miquel del Mont, pel camí vam passar pel Castell del Coll. A cap d'uns instants, vam arribar a la primera ermita romànica de la caminada la de St. Andreu del Coll.

Castell del Coll

St. Andreu del Coll
Vam continuar la caminada i vam passar per la Font de St. Andreu, posteriorment vam agafar un corriolet una mica dret i que ens va ajudar agafar alçada, per ja anar a buscar la part més alta de la Serra de St. Miquel del Mont.

Font de St. Andreu
Vam arribar al seu cim situat a 793m. i coronat per l'ermita romànica del mateix nom. Vam gaudir de les vistes als 360º de tota la garrotxa i més degut a que el dia era radiant. Vam esmorzar i vam refer el camí. de baixada amb alguna variant.
Sant Miquel del Mont

Riudaura desde St. Miquel del Mont
Va ser una matinal de 2 hores 30, amb un desnivell de 320m. i un trajecte de poc més de 5 km.