jueves, 5 de junio de 2014

Volta pel Montseny

 
 
Aquest passat dimarts, vaig aprofitar i vaig anar a fer una volta pel Montseny amb bici.
 
Vaig sortir de bon matí, en direcció a St. Celoni, per pujar cap a Sta. Fe del Montseny, per Campins tot gaudint d'un molt bon dia i de molta tranquilitat.
Fageda arribant a Sta. Fe.
 
Quan vaig arribar a Sta. Fe, vaig anar en direcció a Viladrau, i posteriorment cap a Seva, per pujar Collformic per la banda Osonenca, una vegada a dalt, vaig baixar pel costat del Vallès, cap a Palautordera i posteriorment cap a Vilamajor.
 
Viladrau
 
El Brull, camí de Collformic
 
Aquesta és una de les sortides que m'agrada fer pel Montseny i si pot ser entre setmana millor que millor, perquè es pot gaudir de moltíssima tranquilitat.
 
Va ser una sortida de 110 km. amb un desnivell positiu de 2000m. i 4 hores i poc pedalant.
 

1 comentario:

Anónimo dijo...

ets un crack !