domingo, 14 de septiembre de 2008

Campionat d'Espanya de Bike-Maratón a Corro

Aquest diumenge vaig participar en el Campionat d'Espanya de Bike-Marathon, aprofitant que es feia al costat de casa a Corro d'Amunt.


Podem dir que és la cursa de més nivell que he participat mai, on hi havia els millors corredors a nivell espanyol i els millors catalans que n'hi ha moltissims.

La cursa es feia en un circuït de uns 33km. i teniem
que fer 2 voltes, el circuït era molt variat i divertit tot i que el patiment com és normal sempre hi és.

Pal que fa a la classificació doncs vaig fer el 55è èlit amb un temps de 3h 29' 27" amb una mitja de 19.5 km/h.

Els Campions van ser Sergio Mantecón i en noies Anna Villar


Les conclusións que vaig treuren bastant bones, vaig patir, i vaig disfrutar molt així que no demano res més.

No hay comentarios: