domingo, 7 de septiembre de 2008

IX Pujada al Turó de l'Home

Avui ha sigut un dia especial per mi, feia temps que volia participar a la pujada al turó, els darrers anys per qüestións laborals, mai em coincidia amb festa. Aquest any ja no tenia excusa per no anar-hi.

Aquests dies enrrera he anat entrenant aquest magnific port de muntanya, diuen que és un dels més durs de Catalunya, i a més està a tocar de casa. El dijous passat hi vaig pujar amb pluja i desde el mirador fins dalt amb una boira espessa, em va recordar moltíssim, una etapa que van pujar a l'Angliru, amb pluja i boira ja fa uns anys a la Vuelta. Pel que fa a la baixada doncs amb boira i el terra moll s'en va fer eterna jo crec que més que la pujada, només dessitjava arribar a baix.

Per fi ha arribat el diumenge agafo el cotxe, totes les coses i cap a St. Celoni, on em trobo bastanta gent coneguda, feia un bon dia sol.

Van donar la sortida i la gent a 1000 per hora (per variar), però aquest port de 26,2 quilometres de llarg, amb un desnivell de 1550m., una pendent mitja d'un 6.2%, i unes rampes màximes de 15%, al cap de poc temps posarien la gent al seu lloc.



Jo tenia molt clar el que volia era trobar el meu ritme i no petar, es a dir que vaig deixar que el grup dels craks tires i jo al meu ritme, el vaig trobar i cap amunt, durant tota la pujada vaig anar avançant a gent i ja desde la Costa del Montseny fins a dalt no em va avançar ningú, això volia dir que el meu ritme era bo.




Quan vaig arribar al Mirador anava el 35 més o menys i el temps que portava era bo, així que a partir d'aqui vaig intentar acelerar el ritme una mica ja que la pujada és molt exigent. Al final arribo a dalt enmig d'una mica de boira i amb 10ºC i arribo el 21è amb un temps de 1h 24' 07". m'havia superat



Després vam baixar per Sta. Fe del Montseny amb en Xavi Novell i l'Arnau Planas, tot fent la xarrada i comentant la pujada com ens havia anat.




La veritat es que estic content perquè he baixat el meu propi temps d'aquets dies enrrera amb casi 5 minuts i avui en cursa el 21è a 9 minuts del 1er, d'un total de 206 participants, no està malament.





No hay comentarios: