sábado, 23 de octubre de 2010

+ de 100 km.



Dimecres passat aprofitant que tenia festa, vaig sortir cap a migdia, aprofitant les hores de solet, per fer una sortida, de més de 100 km. amb la bici de carretera, ara feia uns quants mesos que no en feia cap i en tenia ganes.




Vaig sortir de Vilamajor, i tot planejant vaig anar Hostalric i Blanes, després vaig agafar la nacional i vaig continuar per la Costa del Maresme, i vaig fer una visita ràpida a la meva mare a Calella, on vaig aprofitar per comprar-me un crosant de xocolata, després vaig continuar fins a Mataró, i després cap Argentona on em tocava decidir-me quin portet pujar per entrar al Vallès Oriental, em vaig decantar per Parpers, i on ja vaig notar que les cames en començaven a flaquejar, però de mica en mica, vaig anar acostant-me a Vilamajor. On ja vaig arribar bastant cansat.



Em van sortir unes 3 hores i 45 minuts per fer 110km. i un desnivell de 700m.



No hay comentarios: