sábado, 5 de febrero de 2011

Anem a tocar NEU

Aquets dimecres, amb l'Esteve, ens vam escapar al Montseny, a tocar neu, i es que quan la neu està, a prop de casa... mmm per poc que puguis et fa gràcia anar-hi.
Vam sortir al migdia, a l'hora que el solet escalfa més, ara a l'hivern, vam anar cap a St. Esteve de Palautordera, per anar a buscar la pista que ens va portar fins a Mosqueroles, lloc on ja vam començar a pujar i pujar uns 11 quilòmetres, vam arribar al Llac d'en Viada i ja vam començar a trobar una mica de neu, vam continuar pujant, i vam arribar al Mirador, on ja hi havia més neu, llavors vam fer un tros de carretera, i vam arribar fins el Coll de Sta. Helena (1230m.), lloc on vam gaudir d'unes bones vistes, sobre el Vallès, Barcelona i el mar. Després vam fer la baixada, per la carretera de La Costa del Montseny, on la veritat que vam passar una mica de fret, quan vam arribar a Mosqueroles, ja ens va tocar una estona el sol i ens vam refer. Després ja només ens faltava la pujada de Can Peualt i cap a casa. Vam fer 49 km. amb unes 3 hores i mitja i un desnivell de 1350m.