lunes, 28 de febrero de 2011

Caminada al Port del Comte

Una vegada vaig arribar a Olot, de La Molina. Vaig refer la bossa i amb l'Anna, vam marxar a Port del Comte, on vam sopar i dormir a l'alberg el Mirador.

Dissabte al matí, la idea era anar a la Zona de l'Estivella, a fer una caminada amb raquetes de neu, Vam arribar a l'aparcament situat al Clot de la Vall, i com que vam veure, la primera part que no hi havia neu, vam decidir deixar les raquetes al cotxe, i anar a caminar sense. Vam començar amb ja un bon escalfament, una bona pujada, per la Pista la Rasa d'en Pauet, amb ja algunes zones amb clapes de neu i d'altres que no n'hi havia. Una vegada allà, vam arribar al Prat de l'Orri (2240m.), Vam poder veure els cims més coneguts de la zona, Padró dels Qatre Batlles, Tossa Pelada i el Tossal de l'Estivella, que queden pendents per fer-los de cara al bon temps. Una vegada al Prat de l'Orri, vam continuar caminant, tot seguint el Telesquí del Prat de l'Orri, fins el seu final, on vam poder veure un grup d'Isards, i bones vistes del Pre-Pirineu i Pirineu Català.

Una vegada arribats al final del Telesquí, vam agafar un camí de pista, que ens va portar de nou al Clot de la Vall, lloc on teniem el cotxe i vam dinar. Vam fer poc més de 2 hores i mitja, uns 6,5 km i un desnivell positiu de 350m.