jueves, 22 de septiembre de 2011

Vall de Boí 1era Part

El passat cap de setmana, i aprofitant que teniem algún dia de festa, amb l'Anna, vam fer una escapadeta a la Vall de Boí, ens vam instal.lar a Barruera, i va ser el nostre camp base de les nostres excursións.

Dissabte al matí va ser de viatge i una vegada vam arribar vam anar a visitar les esglésies romàniques de la Vall, la de St. Joan a Boí, l'ermita de St. Quirc de Taüll, la de Sta. Maria de Taüll, i la de St. Climent de Taüll, una de les més famoses del romànic català. També pujar als seus campanars, per gaudir de les bones vistes desde les alçades.

Diumenge, 18

Diumenge, vam agafar el cotxe, i vam anar cap a la Vall de St. Nicolau. Vam deixar el cotxe, al primer aparcament a la Palanca d ela Molina, i vam començar la caminada, per un corriolper la banda esquerra, i en direcció a l'ermita de St. Nicolau i a l'Estany de la Llebreta, una vegada, vam arribar a l'estany, vam gaudir dels paratges, a continuació vam arribar-nos fins a la Cascada del St. Esperit.

Una vagada allà i veient que el dia no acompanyava gaire vam retornar, una part per un caminet que no haviem fet i la última part, la vam fer pel mateix corriol de pujada.

Vam fer 3h 30' de caminada amb un desnivell de 360m. i uns 10.8 km.