lunes, 5 de marzo de 2012

Pedalada de Santa Pau


Aquest diumenge, vaig participar a la pedalada de Sant Pau a la comarca de la Garrotxa, Vam sortir puntuals a les 9 del matí, vam anar en direcció al Volcà de Rocanegra, Sta. Margarida, cap a l'ermita St. Miquel Sacot, després vam passar per la Fageda d'en Jordà, amb un recorregut molt variat i divertit, i on vaig anar amb el grup davanter que erem uns 10 bikers. Després vam anar cap el Volcà del Croscat, on hi havia el desvio de la curta i la llarga, on vam arribar amb una hora a un ritme molt ràpit que rondava el 20 km/h. Vaig fer el recorregut llarg i a partir d'aquí s'em van començar a escapar els primers i em vaig despenjar del grup, tot i així vaig poder agrafar-ne un parell de bikers.

La segona part de la pedalada va ser més dura, amb trossos que tenien unes fortes pujades que en alguns trossos es tenien que fer a peu. Vam pasar pel Coll de Boixedes, i el Coll de Palomeres, llavors vam anar cap el sector de Batet, i de nou cap a les Grederes del Croscat, on ja vam anar de nou cap a Santa Pau.

Vaig fer el recorregut de 39km. amb 2 hores 20 minuts, amb un desnivell positiu de 1145m. Vaig quedar el 8è a 18 minuts del primer classificat

Per descarregar el Track cliqueu AQUÍ

No hay comentarios: