miércoles, 14 de agosto de 2013

Caminada per Albanne

Pain de Sucre
Aquest dimecres, vam anar a fer una caminada matinal per terres alpines, en concret per la zona d'Albanne, al departament de la Savoie.

Vam sortir d'Albanne, i seguint una pista, que al cap d'un parell de quilòmetres, es va convertir en un corriol, vam arribar al Pain de Sucre, un turò on es poden gaudir d'unes bones vistes de la zona.

Seguidament, vam anar en direcció al Gros Meleze, un avet d'unes dimensións considerables i un dels més grans d'europa.

Gros Meleze

Després vam continuar la caminada, en direcció Albanette, on vam fer una paradeta, per esmorzar.

Una vegada esmorzats, vam seguir en direcció Albanne, població on teniem el cotxe, seguint el recorregut de la cascade, i passant per el Pont des Moulins, i al cap d'una estona de caminar per un corriol de pujada vam arribar a la cascade.

Pont des Moulins

A partir de la cascada el camí es va fer més ample i vam arribar Albanne, de nou.

Poblet d'Albanne
Va ser una entretinguda caminada matinal de 3hores 25 minuts, superant un desnivell positiu de 640m. i un recorregut de 11.4 km.