lunes, 30 de diciembre de 2013

Caminada al Montmajor

Aquesta última caminada de l'any, la vam fer per l'Alta Garrotxa, i va ser la Montmajor de 1075m. d'alçada.

Vam anar amb cotxe fins a Oix, on vam agafar el camí de pista, que porta a St. Martí de Toralles, nosaltes, vam deixar el cotxe entre Cal Quic i el Pla de la Costa, vaig anar-hi, amb l'Anna, la Laura i la Marta.

Vam començar a caminar per la pista forestal, fins gairebé a tocar del Pla de la Costa, on vam agafar el corriol de pujada, vam anar pujant.

Varem passar per la Costa, una casa en estat ruinós a tocar del corriol, seguidament i de manera continuada anavem agafant alçada, al cap d'una estona de caminada i gaudir d'unes bones vistes sobre Oix i l'Alta Garrotxa, vam arribar al Coll de la Bassa 979m., Des d'aquí, vam fer l'últim tros de pujada fins arribar al Montmajor de 1079m. on vam fer una paradeta per fer-hi un merescut esmorzar.

Veïnat de Pera
Montmajor 1079m.
Després, vam retornar fins al cotxe, pel mateix corriol que haviem pujat. Va ser una caminada curta, però intensa de 5.7km. amb un desnivell de 470m. i feta amb 3 hores i mitja.