domingo, 21 de septiembre de 2008

XVII Marxa Cicloturista Pineda de Mar

Aquest diumenge passat, vaig participar a la Marxa Cicloturista de Pineda de Mar, que l'any passat vaig guanyar.

Aquest any era molt diferent hi havia grans craks del ciclisme, sabia que repetir el 1er del any passat era dificil (aquest any em tenien més controlat) vam sortir de Pineda en direcció a l'Estació de Riells Viabrea tots en grup aquest tros és tot neutralitzat.

A partir d'aqui gas i amunt, la gent es va esverar desde el 1er metre a sac amunt, on els tipics carreteros tenen ventatge amb les estirades del grup, jo em vaig situar amb el grup davanter pero deseguida vaig veure que no seria possible el resultat de l'any passat, ens vam apretar de bon principi, el tros de port d'uns 7 km el vam pujar volant a una mitja de 25 km/h, s'em va escapar el grup del Xavi Novell i uns 5 més, jo i el Sergi Mingote, els vam atrapar, pero ens van tornar a tivar i ja no vam poder fer res.



Al final 9è de la general i 4art èlit a 4 segons del primer èlit de 230 participant.

Al final el guanyador de la general va ser Ricard Huelamo m-40, seguit del Xavi novell m-30

En Èlits el guanyador va ser Federico Piñeyro

El temps de l'any passat es va baixar uns 2 minuts

Després tornada neutralitzada fins a Pineda al final uns 94 km. en total, amb un bon ambient i fent la xarrada i anar explican batalletes durant el trajecte de tornada a Pineda.

No hay comentarios: