domingo, 5 de octubre de 2008

Territori Hermida (Puigcerdà)


Aquest diumenge vaig decidir pujar a la Cerdanya a fer la famosa Territori Hermida, marxa que dissenya el propi Josep Antoni Hermida a la seva població.




Son les 4 del mati em sona el despertador em fa una mica de mandra llevar-me, pero el vici és el vici, agafo el cotxe, la bici i totes les coses (he fet una bossa que sembli que marxo de casa per un mes) i cap a Puigcerdà.







Arribo a Puigcerdà allà les 7 del mati i fa molt de fret, pujant amb cotxe marcava a Das -3ºc, em començo a menjar el cap que em poso de roba, estic tranquil que porto de tot.




A les 8.30h. a Puigcerdà -1ºC, jo amb culot curt, mallot, manguitos i paravent, sortim Puigcerdà i per sort només tinc fret a les mans, arribem a Alp i per sort arriba la pujada i entro amb calor, el grup de davant se m'ha escapat, estem en un corriol de pujada i no puc adelantar, pujant cap a Masella retallo bastant, em trobo bé pero no els podré agafar, agafo ritme i cap amunt, anem cap a la zona de la Molina baixant pel Bike Park, i per uns corriols guapíssims, després baixem cap el poble de la Molina per un corriol estret amb bastanta pendent, pedres i un bosc molt espès, em tinc que concentrar molt per veure les cintes que a sobre de ser bastant fosc el bosc les cintes les han posat negres, i jo amb ulleres de sol, jeje es a dir que concentració màxima i estic en terra de ningú vaig més sol que la una.



Arribo a l'estació de tren de la Molina i pregunto el que vaig em diuen el 30, les cames em van bastant bé, aixi que pujant cap el Pla de les Forques apreto una mica més, n'adelanto alguns i gas amunt arribem a dalt i em diuen que la baixada és bastant tècnica, ja veus amb molta pedra i esterta, només pensava que m'adelantin els menys possibles ja que no sóc baixador per sort no m'adelanta ningú que raro jejeje, arribo a la zona de Queixans i ja es tot pla fins a Puigcerdà es a dir que al tope fins a meta i esprintant pel mig de Puigcerdà (hi havia molta gent animant i això es xulo)




Al final 57 km i 1700 m. de desnivell amb 3hores 28 minuts vaig quedar el 24è de 175 participants. i per ser una cursa d'alta muntanya estic molt content del resultat.



3 comentarios:

XAVI NOVELL dijo...

ets un crack xavalote.... ara ja estas al club de senglars del baix montseny!!!!!


records.

SERGI MINGOTE dijo...

Hola company,
estas fet un maquina. Felicitats pel resultat a la Territori Hermida. Una forta abraçada desde Parets.

Santi dijo...

Moltes gràcies!

Vosaltrtes si que sou uns craks

Salutacións desde Vilamajor