jueves, 8 de abril de 2010

2 dies amb bici per La Garrotxa



Tant ahir dimecres com avui dijous aprofitant que tenia festa, m'he escapat a La Garrotxa, a posar-me una mica amb forma amb la bici, i recorrer algunes carretera que mai he fet amb bici.




La sortida d'ahir, vaig sortir desde Olot, i vaig pujar el Coll de Coubet, un port de muntanya d'un 10 km. al 5.6% de mitjana arribem als 1010m. que té d'alçada, després sense perdre alçada, vaig continuar i amb 3 km. més vaig arribar als 1120m. que té el Coll de Canes, al límit entre la Garrotxa i el Ripollès. Després d'aquí vaig recular i aprofitant que estava a dalt del Coll de Canes, vaig seguir el recorregut que es fa a la "Marxa Cicloturista Terra de Remences". Vaig baixar del Coll de Canes, Coubet, vaig arribar de nou a Olot, i tot planejant, vaig seguir cap a La Pinya, St. Esteve d'en Bas i recular cap a Olot passant per Les Preses.



Vaig estar un parell d'horetes i vaig fer 55km. i un desnivell de 850m.




La sortida d'avui dijous, he sortit cap a Sta. Pau i he anat seguint la carretera molt tranquileta, i que mai havia fet fins a Mieres. Llavors he reculat de nou fins a Olot, una vegada a Olot, he anat fins a Castellfollit de la Roca, després cap a St. Joan les Fonts, La Canya i de nou a Olot.






Avui també he fet unes 2 hores amb bici i 55km. quina coincidència de desnivell una mica més 890m. i el terreny d'avui molt més trencacames.

1 comentario:

JAUME ORS dijo...

Fot-li canya que no et rovellis que els 30 .... !!!!