viernes, 12 de noviembre de 2010

Escapada a Venecia


Aquest cap de setmana passat, dilluns i dimarts, amb l'Anna, aprofitant que jo tenia 4 dies de festa, ens vam escapar a Venecia.

En particular, a mi em feia molta gràcia, perquè mai havia agafat l'avió i en tenia moltes ganes, a part el destí també. Dissabte al migdia, vam agafar l'avió desde Girona, fins a Treviso, el vol va durar 1h 25', després ja d'haver agafat l'avió per primera, vegada tinc que dir, que la sensació de volar m'ha agradat.

Després 40 minuts d'autocar fins a Venecia. Ara teniem 3 dies per visitar coses, gairebé tota la ciutat, on hi ha un laberint de carrers, carrerons i canals... Entre d'altres també, El Pont de Rialto, Canal Gran, EL Palau Ducal, La Plaça de St. Marco, la Basílica, també vam pujar al campanar de la Basílica, també un matí, vam anar a Murano amb els vaporettos (autocars de Venècia), l'Illa coneguda pel vidre, lloc on vam visitar un taller i vam veure com fien, objectes amb vidre.
Pel que fa el temps, doncs no ens va acompanyar gaire, i ens va ploure els matins, també vam veure, dimarts al matí, La Plaça de Sant Marco, innundada amb 2 pams d'aigua a causa de la marea.
Ja dimarts a la tarda-vespre, de nou vam tornar agafar l'autobús, l'avió i a la matinada arrivabem a casa. He de dir, que és un destí molt peculiar i veure la vida cuotidiana, com es mou tota la ciutat gràcies a les barques, ambulancies, policia, carter, escombriaires... Però jo persanalment per viure-hi doncs no, ja que a Venècia no es
pot anar amb bici.








No hay comentarios: