miércoles, 3 de noviembre de 2010

Dia de Comiat


Aquest dimecres, ha estat un dia de comiat, esportivament parlant, ja que m'he venut, la que ha estat desde el Juliol del 2004, la meva primera bicicleta de carretera, i amb la qual, he descubert aquesta modalitat de ciclisme, han estat moltes hores i uns quants quilòmetres pedalant junts.
Ara li toca a en Joan Mas de Calella guadir-ne, ja que és el que me l'ha comprat, espero que en gaudeixi tant com ho he fet jo fins ara.

De llocs on he gaudit, amb ella doncs han estat un munt, entre d'altres, la pujada al Tourmalet, un dels ports de muntanya, més famosos a nivell mundial, el Col d'Aspin, també a tocar del Tourmalet, i també a nivell català, Vallter, Coll de la Creueta, Collformic, Turó de l'Home, Capsacosta, Canes, Collada de Toses... entre d'altres. I pel que fa a sortides de les que destaco, St. Antoni de Vilamajor-Andorra amb 212km. i poc més de 8 hores, fa pocs dies Vilamajor-Olot amb 95km. amb poc més de 3 hores.

En l'apartat competitiu, la Ripoll-Vallter, que va ser la primera cursa de carretera que vaig fer, i també he participat en dues ocasións la Terra de Remences, i 3 ocasións a la Cicloturista de Pineda de Mar i que l'any 2007 vaig guanyar-la i que ha estat un dels dies més felissos, que recordo.

Ara toca passar pàgina i començar amb la pròxima adquisició, que tindré properament.








1 comentario:

Unknown dijo...

Hola Santi, estic content d'haver comprat la teva bicicleta de carretera, i molt més de avertela comprat a tu, gran aficionat del ciclisme i tot un amant del deport.No crec que pugui superar les teves gestes sobre d'aquesta bicicleta però la intenare portar pels bons camins. Espero que gaudeixis de la teva nova bicicleta tant o més que la Orbea. Santi endavant i bones pedalades.