martes, 15 de noviembre de 2011

Bona setmana de Bici

Divendres 11, El 4art i últim dia de la setmana ciclista, va tornar a ser amb Btt, amb en Xesc, Vam sortir en direcció a St. Pere, Terra Blanca, Els Refugis, i fins a Sta. Margarida, llavors vam agafar el camí que porta cap el riu La Tordera, on vam arribar fins a la vora, i vam decidir si el travessavem o no, ja que amb els dies anterior de pluja baixava força, ens vam arriscar el vam travessar, i com no ven molls de peus vam quedar, per sort no vam caure dins. Vam continuar, per el camí que porta a l'ermita de Sta. Magdalena, un camí amb unes pujades del 25% en algúns trams ens van fer suar una mica. Una vegada dalt, vam anar cap a St. Esteve de Palautordera, Can Peualt, Can Ram, i cap a la ermita de St. Joan de Sanata, després vam tornar a Vilamajor per Cal Sacristà i Cal Borrec



Per descarregar el Track cliqueu AQUÍ




Dimecres 9, El dimecres i també després de dies de pluja i no sortir, li va tocar el torn a la btt. Vam sortir amb els de la feina. Vam quedar a Canoves, i vam anar cap el Pantà de Vallfornès, vam pujar per la Baga d'en Cuch, fins molt aprop del Castanyer, després vam anar cap a Can Quintana, i jo i en Xesc, ens vam despedir d'ells, ells ja tornaven, i nosaltres vam pujar cap a Coll d'Uixola i Coll Tascó, per baixar cap a St. Pere, per el Corral, una vegada a St. Pere, vam agafar el carill bici i fins a Vilamajor. Va ser una sortida divertida i dureta.



Per descarregar el track cliqueu AQUÍ



Dimarts 8, La sortida del dimarts, també va ser de carretera, però amb 2 portets de muntanya, Vaig sortir de Vilamajor, cap a Llinars, vaig pujar Can Bordoi, vaig baixar i vaig pujar El Collet, vaig baixar i vaig continuar, fins la rotonda de l'entrada de l'autopista a Cardedeu, després cap a Cardedeu, Llinars i Vilamajor de nou.



Dilluns 7, I després de 21 dies sense agafar la Bici de carretera, vaig fer Vilamajor, Canoves, La Garriga, Canovelles, Vilanova del Vallès, La Roca, Llinars, i Vilamajor.

No hay comentarios: