miércoles, 30 de noviembre de 2011

Pedalada Btt Oix



Aquest diumenge, vaig anar a l'Alta Garrotxa, en concret a Oix, per participar a la pedalada, hi havien tres recorregut 17km, 28km. i 38km. Vaig arribar a Oix, i estava tot glaçat, 0ºC, ufffff quin fret, també el terreny estava bastant moll. Jo vaig triar el recorregut de 28km., després de 2 anys de no participar en una pedalada de Btt, vaig pensar que ja en tindria prou. A part ja em van dir que seria dura.





Van donar la sortida, i em vaig possar amb el grup del davant, i els vaig poder seguir una estoneta, aproximadament al quilòmetre 5, se'm van escapar, i vaig anar el 5è, vaig anar patint i gaudint de la pedalada, amb molt de corriol, trialera i molta aigua. A mig recorregut, vam tornar cap a Oix, on ens esperava la gran pujada cap el Coll de Bestracà, on amb 4 kilòmetres, vam pujar un desnivell de 400m., després vam passar pel Coll de Rabassa, on hi havia l'avituallament, amb l'Anna Nogué, amb una paradeta i vaig continuar pel recorregut de 28km. els del davant, van anar cap el de 38km. i jo vaig ja avall, cap Oix.








Vaig arribar a Oix. Tot i no ser una cursa, em sembla que vaig arribar el primer del recorregut de 28km.












Aquí hi ha els números de la pedalada




Per descarregar el track cliqueu AQUÍ

No hay comentarios: