lunes, 5 de diciembre de 2011

Caminada a Montserrat

Aquest diumenge hem estat a Montserrat, una de les muntanyes més emblemàtiques del nostre país. En concret vam ser 11, els dispossats a passar un bon dia gaudint d'una caminada i d'una bona companyia.

Vam sortir del Coll de Can Maçana a 2/4 de 10 del Matí. Vam anar en direcció al St. Pau Vell, un mirador des d'on es poden veure les Agulles de cap a cap. Desde La Cadireta al Mirador de La Portella

Després vam anar cap al Coll de Guirló, i posteriorment cap a La Portella, on ens esperava una grimpadeta curta.

De La Portella vam anar fins el Refugi Vicenç Barbé, on vam fer la paradeta per esmorzar, mentre gaudiem de la fascinant orografía que ens envoltava.

Vam continuar com gairebé tota l'estona reseguint corriols, pujant fortes pendents i també baixant-ne, tot passant pel Pas del Princep, Coll de Porc, els del Miracle, el de Les Comes i el del Montgròs que era un altre mirador.

Després vam continuar entremig de parets i passos curiosos. Vam continuar la caminada cap El Portell de Migdia, sense cap mena de dubte, el tram de la caminada més dur per la pujada i més confús. Una vegada a dalt, vam baixar per La Canal de la Llum, on l'esllavissada de feia pocs dies, ens va fer baixar amb molta precaució. Una vegada passada l'esllavissada, vam continuar per un corriol de baixada fins a trobar el GR. 172, que el vam anar seguint en direcció Oest.

Aproximadament a 1/4 de 4 de la tarda, vam fer una paradeta ràpida i vam dinar. Llavors vam refer el camí en direcció al Coll de Can Maçana. Seguint un corriol vam passat per sota de La Cadireta i la Foradada.

A 2/4 de 5 de la tarda vam arribar de nou al Coll de Can Maçana, lloc on haviem començat la caminada.

Vam fer unes 7 hores de caminada, amb 13 km. i un desnivell positiu de 1040m.

Per descarregar el track cliqueu AQUÍ