martes, 19 de junio de 2012

Pujada a Vallter


Aquest diumenge passat, vaig pujar a Vallter amb bici de carretera, normalment si puc una vegada a l'any hi pujo, i com cada any sembla que sigui més amunt.

Vaig, sortir de Riudaura, vaig anar cap a Olot i després cap a la Vall de Bianya, on vaig anar a buscar un dels ports de muntanya, que més m'agrada pujar de la zona Capsacosta, vaig arribar a dalt i ja vaig anar a trobar la comarca del Ripollès, per passar per St. Pau de Segúries, Camprodon, Vilallonga de Ter, Setcases. Lloc on començava la dura pujada de 12 km. fins a l'Estació d'esquí de Vallter 2000.

















La veritat que la pujada a Vallter, m'agrada però sempre hi acabo patint, els primers quilòmetres de pujada, fins a la barrera, per la llarga recta al 10-12%, la fan bastant esgotadora mentalment, per sort després la pendent ja no es tant forta, i et fa pujar més comodament tot i fer pujada. Llavors quan vaig arribar al primer aparcament de l'estació, ja vaig veure que cada vegada faltava més i faltava un dels trossos de la pujada més espectaculars la zona de les corves de ferradura, on ja es sobrepassen els 2000m. d'altitud, al cap d'uns instant vaig arribar a dalt.


Vaig tardar en pujar desde Setcases, 52 minuts que no està malament, tot i que quan pugues, sempre et sembla que no faràs un bon temps, també el bon dia va fer que passés bastanta calor durant la pujada.

Després d'estar una estona a dalt i reposar, vaig baixar cap a Setcases de nou i fins a Vilallonga de Ter. On tenia un dinar amb la Colla a casa la Natàlia, la veritat que va ser un gran dinar, on ens vam reunir unes 25 persones

No hay comentarios: