domingo, 5 de mayo de 2013

Entrenament Remença

Dissabte, vaig quedar amb la Marga per anar a fer tota la ruta de la marxa cicloturista "Terra de Remences" que es celebrarà, el proper diumenge 12 de Maig.

Vam quedar a St. Esteve d'en Bas, lloc on comença la marxa. Vam començar a pedalar a 1/4 de 9 del matí. Vam anar pedalant per recorregut, Les Preses, Olot, La Canya, el Primer port del dia el Coll de Capsacosta.

Pujant el Coll de Capsacosta

Seguidament, vam continuar, pel Ripollès, passant per St. Pau de Segúries, St. Joan Les Abadeses, Ripoll, on vam trobar-nos amb el segon port de la jornada Coll de Canes, seguidament un bon tros de baixada fins a la capital de la Garrotxa, vam passar pel la seva part nord i en direcció a La Pinya, i passant per la zona de pla de la Parcelaria, fins a buscar el port més dur el temut Coll de Bracons, i es que és un port que no té desperdici no es molt llarg, però s'hi fa.

Riudaura desde La Serrota.

Una vegada a dalt i ja amb 100 km. a les cames, vam baixar fins a St. Pere de Torelló, Manlleu, i a continuació a buscar el quart port de la jornada Coll del Bac, un port que dicta sentencia si has apretat més del conte en els demés. Nosaltres, vam anar a un ritme còmode, però a mi poc avanç d'arribar a L'Esquirol, vaig notar que se m'acabava la benzina i vaig tindre que parar a repostar, un crosant de xocolata, un donut de xocolata i un aquarius, em van refer moltíssim, de manera que ja vaig poder continuar bé, cap a Cantonigros, on després d'haber passat aquesta població, i pedalant 2 km. s'arriba a coronar el Coll a 1020m. d'altitud.

Durant el dia vam tindre bon temps, a partir del Coll de Bracons, es va tapr una mica i quan vam arribar a Cantonigros, ens va començar a caure gotes que  no vam acabar de mullar per sort la carretera.

Després de superar el quart port, vam continuar pedalantcap el Coll més suau de la jornada Coll de Condreu, on ja vam entrar de nou a la Garrotxa. i gaudir d'un descens fins a St. Esteve d'en Bas, indret on començavem al matí a pedalar.

Vam estar pedalant gairebé 7 hores, fent 170km., amb un desnivell de 2700m. que no està malament i que dona molta moral de cara a diumenge vinent. També felicitar a la Marga que mai havia fet una kilometrada d'aquesta magnitud.

Els detalls de la sortida es poden veure AQUÍ