miércoles, 10 de julio de 2013

Pujada als Santuaris de la Salut i del Far


Dilluns, 8 aprofitant que em vaig agafar festa de la feina, vaig anar a fer la pujada als Santuaris de la Salut i del Far.

Vaig sortir de Riudaura, cap Olot, Les Preses i cap St. Esteve d'en Bas. On molt aprop hi comença la pujada Coll d'Úria i La Salut, es tracta, d'una pujada on els primers km. son molt còmodes de fer, fins el km.9 a partir d'aquí i s'agafa el trencant per pujar al Santuari de La Salut, és on la carretera es comença a enfilar amb rampes de fins el 13%.











Santuari de La Salut

 
Després vaig baixar, fins el Creuament i per seguidament pujar cap a Coll de Condreu, on just a dalt hi ha la carretera que porta fins al Santuari de Far amb unes vistes esplèndides.





























Santuari del Far

Després vaig tornar pel mateix indret que havia fet de pujada fins a St. Esteve d'en Bas i després vaig tornar a Riudaura, per la zona de la Pardelaria.

Va ser una sortida matinal de 2h 40minuts amb 64 km i un desnivell de 985m.

No hay comentarios: