domingo, 5 de octubre de 2014

Marxa cicloturista 100% Tondo


 El Passat diumenge 21, vaig participar a la Marxa cicloturista 100% Tondo, a St. Joan Les Fonts.

Aquest any la tenia marcada com a l'objectiu de l'any fer, el recorregut llarg, no es que sigui molt llarg 116km, però si que és exigent. amb acabada a Vallter 2000.

     



 La primera part de recorregut es amb molta baixada, passant per Castellfollit de la Roca, Besalú, i fins a Banyoles, després comença un terreny trencacames, amb tendència a anar pujant per la banda de St. Miquel de Campmajor i Mieres, on comencen ja els trams de pujada i el primer port de 3era l'Alt de La Casellla, una vegada a dalt i amb un ritme molt ràpit de 37 km/h de mitjana, vam arribar a Olot i seguidament a La Canya.

A La Canya era on es desviaven el recorregut i el llarg. per sort en tot moment vaig anar amb grupet i això es de gran ajuda. Vam anar cap a La Vall de Bianya, per anar a buscar el segon port de la jornada, el Coll de Capsacosta amb 6.7 km de pujada al 55 de mitjana, i poc després de coronar-lo deixavem la Garrotxa, per entrar al Ripollès i anar acostant-nos cap al final de la marxa. Avanç per això vam passar per Camprodon, i Sertcases, on començava l'últim port de 12 km., el més dur la pujada a Vallter 2000.

Aquí és on ja vaig començar a notar el fort ritme que portavem i vaig anar pujant mica en mica ja que notava les cames carregades, al final tot i ser la vegada que he pujat Vallter més lent, el conjunt del resultat de la marxa va ser molt bo.















 Vaig fer un temps 4hores 17 minuts per fer els 116km. amb un desnivell positiu de 2600m. La valoració que en vaig fer tot i acabar molt cansat, ha sigut molt positiva.


No hay comentarios: