jueves, 18 de diciembre de 2008

Esquiada i compres a Andorra...

Aprofitant els dies de festa, i que amb el forfet de temporada de Masella, ens van donar forfets per anar a Vallnord, ahir van pujar amb l'Alan a esquiar a Pal-Arinsal, estació que encara mai hi havia esquiat, en canvi si que hi he competit amb bici.


Quan vam arribar a Arinsal feia molt molt de vent. Quan vam anar cap a pistes, a mi les ventades casi se m'enportaven, vam agafar el remuntador i era insuportable el vent, quan vam arribar a dalt, la feina va ser nostre per poder baixar per les pistes del vent i la neu que aixecava així que vam anar cap al cotxe i vam anar a provar sort a l'altre part de l'estació. A Pal el dia era núvol i feia una mica de vent pero ni molt menys com a Arinsal, i la veritat que el dia no feia massa per esquiar aixi que l'Alan va decidir fer algunes baixadetes i anar al "Baby-Club" un lloc on va poder gaudir de la neu, amb els més petits esquiadors. Jo com que ja sóc una mica més gran, vaig decidir anar a descubrir tot sol, una mica aquesta estació d'esquí Andorrana, la veritat que vaig fer bastantes de les pistes. Tot i que el temps no acompanyava gaire doncs m'ho vaig passar molt bé.
I com és habitual, quan es va Andorra és fer la típica paradeta i anar de botigues una estona. Jo portava al cap que si trobava alguna ganga ganga d'esquis doncs putser..... Vam voltar una bona estona fins que vaig trobar una bona ganga i després de pensar-m'ho una bona estona, doncs al final la oferta que em van fer no la podia deixar perdre, així que em vaig quedar, uns esquís K2 07-08 de gama alta a un 50% menys del preu de sortida. Després de la compra doncs vam baixar a l'Alberg de La Molina, on ens vam quedar a sopar i dormir, per avui esquiar i estrenar els nous esquís.

Avui a Masella per la part d'entre bosc no feia vent, en canvi a la part alta en feia molt, així que ens hem quedat per la part mitja i baixa, per gaudir d'un gran dia d'esquí i estrenar la meva nova adquisició, la veritat que el canvi ha sigut radical i el comportament d'aquets esquís brutal. Ara toca intentar que no agafin teranyines cosa que els meus esquís només n'agafen d'Abril a Novembre.



I demà toca la ruta d'Olzinelles amb BTT.

No hay comentarios: