martes, 9 de diciembre de 2008

Un altre dia a la neu

Realment ha estat un altre cap de setmana de no parar massa quiet, per variar.

Dissabte passejada amb la familia per la platja, el Diumenge vaig sortir amb la bici de carretera a fer fondo la intensió era fer unes 3 o 4 hores, però el dia no estava massa fi, molt enuvololat i amb alguna guspira de pluja i com que la setmana passada ja vaig mullar doncs la sortida va ser d'una horeta amb bici. Aixi que vaig aparcar la bici amb només 30 tristos quilometres fets, vaig fer la bossa i vaig anar al gimnàs, on vaig fer una mica de peses i després vaig fer 4 piscines pero només 4 feia molts anys que no nadava i ufff com es nota la falta de costum, no podia vaig quedar fet caldo i amb el cor a mil per hora, així que ja en vaig tindre prou, vaig anar a fer jacuzzi i sauna un matí que va ser complet.


Dilluns vaig anar a fer un tram del camí de ronda de la costa brava vaig fer Palamós - Calella de Palafrugell - Palamós, aquest tros no l'havia fet i em va agradar molt molt variat i divertit, amb total unes 5 hores de caminada.





Hi avui ha arribat una altre vegada l'hora de la neu, hem pujat amb l'Alan a Masella, on el dia feia més per estar a casa que una altre cosa, però ens hem possat els esquís i cap amunt, al arribar a dalt de Masella, ens esperava un pastís de neu d'uns 10 cm. de neu fresca i acabada caure, així que he aprofitat per fer alguna pista de les potens de Masella avui m'he atrevit amb la Pista Fonda (negre de 2 rombes), una pista molt estreta on hi ha llocs que els esquís casi no caben de través, es a dir una pista per descarregar adrenalina, després també hem aprofitat per gaudir de la bona neu que hi havia per les altres pistes del domini Alp 2500 (Masella - La Molina). I després d'un gran jornada d'esquí m'he deixat caure pel gimnàs on he fet mitja horeta de piscina i jacuzzi per relaxar-me del dia.

No hay comentarios: