domingo, 28 de diciembre de 2008

Sessións Indors

Jo diria que ja ha passat una de les part del nadal en que un es passa més hores a taula carregant l'estómac, així que ara ja torna a ser hora de començar a cremar els excessos d'aquets dies.

Ahir dissabte al matí em vaig acostar al gimnàs, a fer una estona de cardio i una altre de pesses, no sé que em passa que cada dia trobo que pesen més, una vegada la rutina d'entrenament vaig acabar, tocava una estona de relaxació aixi que vaig aprofitar per relaxar-me a la piscina, al jacuzzi i la sauna.

Avui diumenge doncs la veritat, he obert la finestra i 3/4 del mateix torna a ploure, i ja portem així uns quants dies. Avui he tornat al gimnàs, que allà no hi plou i com és de costum bastantes cares conegudes, molta gent els diumenge que fa mal temps, tots anem a petar allà mateix. Pero avui una part de la rutina d'entrenament, ha sigut semblant a la d'ahir. Però després amb el Joan (profe d'spining del gimnàs) que estava per allà amb nosaltres, em fet una classe d'Spining d'inprovisat, al ritme de la música i on cadascú ha posat el seu ritme i anava a la seva hem fet una horeta de clase i una bona suada.

No hay comentarios: