domingo, 5 de abril de 2009

Resum de la Setmana

Tot i ser una setmana climatològicament parlant bastant plujosa, la veritat és que la he sapigut montar molt bé, més del que em pensava. Sortint Dilluns amb la burreta, Dimarts una estoneta al gimnàs i després Spinning, el dimecres també vaig aprofitar per sortir amb la bici, dijous que va ser un dia de pluja doncs vaig tornar als entrenaments sota sostre vaig fer una classe Spinning, Divendres tot i el "bon dia que feia" vaig sortir amb la bici de carretera pero vaig quedar ben esventat una dia d'aquells que fas pocs quilòmetres però quedes molt cansat, dissabte vaig descansar i avui diumenge doncs 75 km. amb la de carretera.

Així que resumint doncs 7 hores 45 minuts i 224 km. amb la de carretera i 2 Classes d'Spinning.

Ara ja toca en pensar amb la pròxima per començar-la demà dilluns i dimarts toca anar a tocar neu a esquiar que la temporada ja no li queden masses dies.

No hay comentarios: