domingo, 4 de abril de 2010

Dissabte al Camp del Barça

Aquest dissabte, va arribar el gran dia, i anar a veure el Barça al Camp nou. Com que aquest any passat, em vaig portar molt bé, el tió de casa l'Anna, sabia que era un culé de cap a peus, em va portar una entrada per anar a veure el barça, i aquest dissabte va ser el dia.

Després de dinar, vam marxar cap a Barcelona, vam arribar d'hora al camp, vam anar de compres a la botiga del barça, feia temps que no em comprava res del Barça i em vaig comprar una sudadera fineta i la bufanda de les 6 copes. Després vam anar cap a dins del camp, estavem en un lateral arrant de gespa en concret a la 4ª fila. jo semblava un nen petit amb sabates noves. Va començar el partit i tremolava d'emoció, el camp amb unes 87.000 persones i un gran partit per davant un Barça-Athletic de Bilbao. al final 4-1 no està gens malament. i sense cap mena de dubte, un dia d'aquells que un se n'enrrecorda durant molt de temps.

No hay comentarios: