lunes, 19 de abril de 2010

Entrenament Remença

Aquest divendres passat, aprofitant que feia bon temp,s em vaig escapar cap a La Garrotxa, i vaig anar a fer el recorregut de la famosa marxa cicloturista "Terra de Remences" vaig fer el recorregut de 92 km.




Vaig soritr d'Olot, en direcció a La Canya, per continuar cap a La Vall de Bianya, el primer tros bastant planer, per acostar-me al primer coll, el de Capsacosta d'un 7 km. al 5,2% de mitjana, durant la pujada vaig poder gaudir d'unes bones vistes i d'una carretera tota per mi.









Una vegada vaig ser a dalt, vaig anar cap a St. Pau de Seguries i posterioment cap a Ripoll, on aquí ja vaig arribar als peus del Coll de Canes, un port llarguet d'uns 15 km. en que se supera un desnivell de 455m., la primera part una mica dureta i després ja va siguent més suau, pero un port, que com portis una marxa més de conte, et va desgastant. A uns 4 km. avanç d'arribar al Coll de Canes, vaig passar per Vallfogona de Ripollès, lloc on la suavitat del port es torna a perdre, per tornar a pujar amb les pendents més fortes, una vegada a dalt, un descens de 13km. fins a Olot on s'agafen velocitats altes per una bicicleta superiors a 70km/h.


Una vegada vaig arribar a Olot, vaig continuar, ara sí per territori molt més planer, cap a La Pinya, St. Esteve d'en Bas, i de nou per Les Preses cap a Olot amb 92km. a les cames, un desnivell de 1150m. i 3 hores 20 minuts pedalant.


No hay comentarios: