miércoles, 18 de abril de 2012

32ª Marxa Cicloturista "Rutes del Montseny"



Diumenge, vaig participar en la primera marxa cicloturista de l'any les "Rutes del Montseny".


Vam sortir de Granollers, en direcció a Les Franqueses, per pujar a Cànoves, per Corró d'Amunt, després i bastant rapids vam fer la baixada passant per Sant Antoni de Vilamajor, on hi havia l'Anna, que ens va fer aquestes esplèndides fotos.










De Vilamajor, vam anar ja cap a St. Celoni, on s'acabava el planejar, vam pujar cap a Sta. Fe del Montseny, on em vaig trobar bastant bé a la pujada de 22 km. Passat Sta. Fe, ens vam trobar em un ambient que no és propi d'aquestes dates, una mica de fret i la nit anterior havia emblanquinat una mica els vorals de la carretera, és a dir que a les baixades va tocar extremar les precaucións.

Vaig arribar a Viladrau, i em vaig poder agafar amb un grupet, dels primers que feiem el recorregut curt de 140km., vaig anar amb ells fins a Seva, on començava el segon port del dia Collformic, jo vaig anar al meu ritme i l'últim tros del port, com ultimament que l'he fet, s'em fa més llarg del conte, per sort a poc de coronar, hi havia l'avituallament vaig menjar una mica de taronja i em vaig refer.


Una vegada a dalt a Collformic tocava un bona estona de baixada fins a St. Esteve de Palautordera, on poc avanç i durant uns 5 km. la pluja va fer acte de presència, per sort va durar poc. Desde Palau vaig anar amb un grupet de 5 ciclistes i vam anar junts fins a Granollers lloc on acabava la cicloturista.

Vaig fer 4h 53' i el 17è del recorregut curt de 140 km. i 2430m. de desnivell. Tot i no trobar-me al 100% vaig millorar la 25ena posició de l'any passat. vam fer el recorrugt curt 262 ciclistes.

No hay comentarios: