miércoles, 4 de abril de 2012

Cap de setmana de raquetes de neu. 1ª Part

Aquest cap de setmana em estat amb l'Anna, la Coral, l'Albert i l'Anna Nogué, a la Cerdanya a fer excursións amb raquetes de neu.

Aquest dissabte al matí,vam marxar amb cotxe, cap a l'Estació d'esquí de fons d'Aransa. Vam deixar els cotxes i vam començar a caminar en direcció al refugi no guardat de Les Pollineres, seguint les marques de recorregut de raquetes de neu que hi ha marcat la primera part la vam fer sense raquetes ja que hi havia poca neu. al cap d'una estoneta ja va tocar posar-les als peus.

Una vegada vam arribar el refugi de Les Pollineres, vam continuar en direcció al Refugi dels Estanys de La Pera. Tot seguint la pista que hi arriba, al Refugi.

Estany Petit de la Pera

Refugi dels Estanys de la Pera

Com que feia un molt bon dia, vam tindre que buscar una mica d'ombra per poder guardar-nos del sol, un pi proper a l'Estany Petit de la Pera.

Després de dinar va totcar tornar, seguint el camí de pista i fent algunes draceres, per la neu verge, on vam gaudir molt i com no algunes caigudes també vam patir sense conseqüències.

Quan vam arribar al Refugi de Les Pollineres, vam seguir el camí de pista que ens va portar fins al peu de la pista d'esqui de fons d'Aransa, on teniem el cotxe.

Vam fer un recorregut de 15 quilòmetres i un desnivell de 315m.

Després vam agafar el cotxe i vam anar fins a l'estació veïna de Lles de Cerdanya, on vam passar fer nit, al Xalet-Refugi de Cap del Rec