miércoles, 4 de abril de 2012

Cap de setmana de raquetes de neu 2ª part

Diumenge al matí i després d'esmorzar, vam tornar a carregar amb la motxilla, les raquetes i demés, i vam començar a caminar, avui tocava per la cara sud de la Tossa Plana de Lles.

Vam sortir en direcció al Refugi del Pradell, seguint l'itinerari, que ens va portar per una pineda de pi negre bastant frondosa i en la que vam tindre que superar algún obstacle, con el Torrent de l'Orri, que el vam superar tot passant per damunt d'un arbre caigut.

Torrent de l'Orri

Vam continuar la caminada de moment vam anar sense raquetes fins al Refugi del Pradell.

Refugi del Pradell

Una vegada al Refugi del Pradell, vam continuar, en direcció al Pla de les Someres, on ens vam trobar el tram de més pujada del matí.

Pla de les Someres

Després vam anar en direcció al Estany de l'Orri, passant per la zona més complicada del dia i on vam possar a prova les raquetes de neu, ja que vam tindre que superar grans pedres, matolls, i neu, per poder avançar per la zona del Colt de l'Orri. una vegada vam arribar a l'Estanys de l'Orri ja vam trobar-hi gent i el camí més senyalitzat.
Estany de l'Orri
Llavors vam seguir el camí fins al Refugi del Cap del Rec, on teniem el cotxe, va ser una raquetada matinal de gairebé 8 quilòmetres i un desnivell de 365m.

La gran sorpresa del dia va ser el gran pic-nic, que ens va oferir l'Anna Nogué, amb productes de la matança del porc de casa seva.

Així que ha estat un cap de setmana intens i divertit.