jueves, 17 de mayo de 2012

XV Marxa Cicloturista "Terra de Remences"


Un any més i ja en van 4 vaig participar en la Terra de Remences, amb un objectiu, que no vaig poder fer realitat, l'objectiu era fer el recorregut llarg de 175 km.




















Terra de Remences pel centre d'Olot
Vaig sortir amb els ciclistes del recorregut llarg i molt ràpit i en posicións bastant avançedes, el ritme com cada any era molt ràpit i em vaig deixar influenciar, anar aquell ritme, un ritme que normamlment, es per fer jo el recorregut llarg, vaig anar bastant rapit i còmode amb els grupets que anava al llarg del recorregut, però una vegada vaig baixar ja el port de Canes, vaig decidir afluixar el ritme ja que aquell ritme no em portaria acabar la marxa i així va ser. Aproximadament al quilòmetre 80, vaig notar uns avisos de rampa a la cuixa i efectivament al cap d'una estona les vaig notar més, vaig arribar al desvio del recorregut curt-llarg, i vaig decidir provar a veure com anaven les rampes però tocava pujar el port més llar i dur de recorregut i on m'esperaven l'Anna i les seves amigues que em van venir animar.

Després de fer-hi una paradeta per saludar-les i on m'esperaven amb unes pancartes, vaig continuar a veure si era capaç, però a 4 km. d'arribar a dalt del Coll de Bracons vaig veure que no podria continuar, i vaig decidir tirar enrrera i arribar a la meta.


Grup davanter al seu pas per Joanetes







Passant per Joanetes







Espero que després d'aquesta vegada, hagi après, que amb un recorregut tant llarg i que no estic acostumat a la distància, no puc sortir tant ràpit com vaig anar. Després d'uns dies de reflexió ja penso en que l'any vinent vull tornar a provar-ho i aconseguir-ho.

No hay comentarios: