miércoles, 5 de diciembre de 2012

Btt pel Montseny

Aprofitant que aquesta setmana vam tindre festa, amb en Xesc, vam aprofitar per fer una bona sortida de btt pel territori.

Vam sortir de Vilamajor, en direcció a St. Pere, Vam pujar cap a Terra Blanca, i  fins els castanyers, després de la primera pujada del dia, vam baixar cap a Can Terrer, El Polell, El Samon i fins El Camping de les Piscines del Montseny, on iniciavem la coneguda pujada al Pla de la Calma, pel Molar, una pujada de 12 km.

El Turó de l'Home desde el Molar

El Molar de Dalt

Pla de la Calma
Vam arribar al Molar de dalt, i vam fer una paradeta per gaudir de les vistes. Vam continuar cap amunt fins arribar al Pla de la Calma, on vam fer una paradeta per menjar alguna cosa. Llavors vam baixar per Vallfornès, fins la cap del Pantà, on vam decidir enfilar-nos per la Baga d'en Cuch i seguidament pel Collet de St. Martí, fins a Coll Tascó.

A continuació vam baixar pel Corral d'en Parera, cap a St. Pere i de nou fins a Vilamajor.

Va ser una gran sortida de Btt, amb 3 hores i 50 minuts amb un desnivell positiu considerable de 2135m. i 56 km.