viernes, 28 de diciembre de 2012

Dia de Bici


 
Aquest dijous, aprofitant que estic de vacances de nadal, vaig fer una sortida amb bici d'aquelles, que tens ganes de fer, però a la vegada em feia respecte, voler intentar fer bastantes hores de bici de carretera sol, més que tot perquè al no estar-hi acostumat em tenia que mentalitzar i així ho vaig fer, m'en vaig sortir prou bé.

Vaig sortir aproximadament a les 9 del matí amb bastant fret durant una bona estoneta, la temperatura rondava els 0º C, vaig anar en direcció, St. Celoni, Hostalric, Les Mallorquines, Caldes de Malavella, on ja portava al voltant de 60 km. i per sort la temperatura era ja més agradable i el solet feia acte de presència. Llavors vaig arribar a Llagostera, on no em vaig fixar gaire, tot i portar el gps, la meva intenció era anar cap a St. Grau d'Ardenya, però vaig anar a parar a Sta. Cristina d'Aro, on llavors ja m'havia situat, i vaig anar fins a St. Feliu de Guixols. Lloc on vaig agafar la carretera que porta a Tossa de Mar, vorejant el mar, per cert amb unes vistes esplèndides i també amb moltíssim revols.











Llavors arribat a Tossa, vaig anar cap a Lloret, Blanes, Calella on vaig fer una paradeta curta per veure els meus pares i de pas ja que ja portava 120 km. a les cames i encara m'en faltaven algúns més, doncs vaig omplir els bidons i vaig agafar alguna cosa per menjar pel camí, entre d'altres coses un parell de bombons.

Ja tornava a estar a dalt la bici ara tocava anar en direcció a Mataró, mentre no hi arribava el vent m'anava en contra cosa que em va fer patir més del comte, per sort vaig trobar un ciclista i vaig anar a rebuf, una estona. Arribat a Mataró, em notava cansadet, vaig atacar la butxaca del mallot i nyamnyam que bo que estava el bombó. Vaig continuar per pujar l'únic port de la jornada la Collada de Parpers que s'em va fer molt i molt llarga. Una vegada arribat a dalt vaig, beure, menjar...el darrer bombó que em quedava, una barreta, etc... i vaig continuar i la veritat que em vaig refer del baixón, i vaig anar cap a Cardedeu, Llinars i de nou a Vilamajor.

On vaig arribar amb 6 hores 40 minuts pedalant pel Vallès Oriental, La Selva, Gironès, Baix Empordà, Maresme i Vallès Oriental de nou, amb 178 km. amb un desnivell de 1690m. a una mitjana de velocitat de 26.6 km/h  i 143 pulsacións de mitjana.

No hay comentarios: