sábado, 9 de enero de 2010

Bici i Neu a St. Elies


Aquest dissabte ja tenia intensió de decidir-me agafar la bici, i es que amb aquest fret, la veritat que a casona s'està molt bé i fa mandra sortir.

Em vaig llevar molt decidit, a començar anar amb bici desde 2009, que no hi anava, erem a 9 de gener i ni una sola pedalada.

Em llevo pujo la pesiana de casa i sorpresa ha nevat aquí. Però em canvio de roba, surto tot decidit anar amb bici i tocar neu. Pujo cap a St. Pere i decideixo fer la primera pujada a St. Elies del 2010, a mida que vaig pujant vaig veiem unes roderes de bici de fa poc, vaig pujant i començo a veure que hi ha més neu, poc avanç d'arribar a la font del Borrell, trobo els de les roderes, el Jaume i el manel que també pujen a St. Elies. Així que decideixo pujar amb ells. Passem la famosa pujada dels castanyers i cada vegada hi ha més neu nosaltres segim pujant i algun cotxe ja no podem, (encara no saben que amb la bici es poden aconseguir metes que amb cotxe no?)

Arribem a la cadena de St. Elies, a la neu no una sola trepitjada, només la d'algún animalo de la zona, Arribem a dalt a St. Elies i tota l'esplanada cuberta d'un mantell de neu d'uns 5cm. sense trepitjar, i 0ºC, mentrestant arriba un altre biker el Dani, ens fem la foto els 4 i cap avall. Mentre baixavem comencem a trobar gent que també volia tocar neu a St. Elies però els primers nosaltres. Vaig fer 23km. amb un desnivell de 720m.

No hay comentarios: