jueves, 14 de enero de 2010

Esquiada a Port del Comte


Després de més de 9 mesos sense posar-me els esquís ahir va ser el dia escollit per iniciar la temporada.


Amb en David i l'Alan, vam quedar de bon matí per anar a esquiar i ells 2 a surfejar. Pujan de St. Llorenç de Morunys cap a Port del Comte, ja vam veure que podia ser un gran dia d'esquí havia nevat una mica, i que feia una mica de vent.


Ràpidament vam anar per feina, jo semblava un nen petit, em moria de ganes d'esquiar, a sobre uns 4 cm. de neu recient caiguda i un dia radiant, no em podia aguantar més. Vam pujar pel telecadira i som-hi, vam anar cap a la part més oest de l'estació, que era on la neu estava espectacular i vaig poder gaudir dels primers viratges de la temporada, la primera baixada em vaig trobar una mica estrany però a partir d'aquí ja vaig difrutar com sempre. Vam anar fent baixadetes per les diferents pistes i gaudint de l'esquí d'entre setmana que es tot un luxe.



Quan van ser 2/4 de 2 del migdia, l'Alan i en David vam marxar, i jo en vaig quedar un parell d'hores més i vaig continuar gaudint d'un dia fantàstic.

1 comentario:

JAUME ORS dijo...

... ei quina feinada aguantar aquests dos paios !!!! Segur que vas anar a base de "gelocatils"!!!
Guai !!!